Pristup informacijama
Ako je zahtjev podnesen usmeno ili putem telefona, sastavit će se službena bilješka, a ako je podnesen putem elektroničke komunikacije, smatrat će se da je podnesen pisani zahtjev.
Pisani zahtjev sadrži:
- naziv i sjedište tijela javne vlasti kojem se zahtjev podnosi,
- podatke koji su važni za prepoznavanje tražene informacije,
- ime i prezime i adresu fizičke osobe podnositelja zahtjeva, tvrtku, odnosno naziv pravne osobe i njezino sjedište.
Podnositelj zahtjeva nije obvezan navesti razloge zbog kojih traži pristup informaciji, niti je obvezan pozvati se na primjenu ovog Zakona.Na pristup informacijama u postupcima pred tijelima javne vlasti ne plaćaju se upravne i sudske pristojbe.
Ne smatra se zahtjevom za pristup informacijama traženje uvida u cjelokupni spis predmeta, objašnjenja ili uputa vezanih uz ostvarivanje nekog prava ili izvršavanje obveze, izrade analize ili tumačenja nekog propisa, kao ni stvaranje nove informacije.
U slučaju nepotpunog ili nerazumljivog zahtjeva bez odgode će se pozvati podnositelja zahtjeva da ga ispravi u roku od pet dana od dana zaprimanja poziva za ispravak. Ako podnositelj zahtjeva ne ispravi zahtjev na odgovarajući način, a na temelju dostavljenog se ne može sa sigurnošću utvrditi o kojoj se traženoj informaciji radi, donosi se rješenje kojim će zahtjev biti odbačen.
Visina naknade za pristup informacijama i ponovnu upotrebu informacija utvrđuje se sukladno Kriterijima za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije
Zakonski okvir:
- Zakon o pravu na pristup informacijama Narodne novine: (NN 25/13) i NN 85/15
- Pravilnik o ustroju, sadržaju i načinu vođenja službenog upisanika o ostvarivanju prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija
- Kriteriji za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova dostave informacije Narodne novine (NN 12/14)
- Ispravak kriterija za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova dostave informacije
Registri podataka:
Sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka registri podliježu pod obvezu zaštite osobnih podataka, te su isti dostupni na zahtjev nadležnih tijela i ovlaštenih osoba.“
- Registar zaposlenika (REGZAP)
- Registar pacijenata (CEZIH)
- Arhiva spisa Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Daruvarske toplice
- Medicinska dokumentacija
Za sve druge informacije i upite slobodno se obratite službeniku za informiranje:
SLUŽBENIK ZA INFORMIRANJE
Mirela Virag Miota, dipl.iur
Tel. +385 43 623 602
E-mail: pravnik@daruvarske-toplice.hr
Na poveznicama možete preuzeti dokumente za pristup informacijama:
PRISTUP INFORMACIJAMA DOKUMENTI
- Odluka (PDF | 224.68 KB)
- Godišnje izvješće 2022. (PDF | 211.58 KB)
- Godišnje izvješće 2021. (PDF | 213.03 KB)
- Službenik za informiranje – imenovanje (PDF | 57.61 KB)
- godišnje izvješće 2020 (PDF | 211.51 KB)
- gorišnje izvješće 2019 (PDF | 211.02 KB)
- godišnje izvješće za pristup informacijama 2018 (PDF | 213.32 KB)
- GODIŠNJE IZVJEŠĆE POVJERENIKA ZA INFORMIRANJE 2015 (PDF | 213.61 KB)
- Godišnje izvješće povjerenika za informiranje 2017 (PDF | 213.34 KB)
- Godišnje izvješće povjerenika za informiranje 2016 (PDF | 213.04 KB)
- Zahtjev za ponovnu uporabu informacija (DOC | 50.50 KB)
- Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije (DOC | 53.50 KB)
- Zahtjev za pristup informacijama (DOC | 52.50 KB)
- Pravo na pristup informacijama (PDF | 83.35 KB)